Kolared

Kolared

2 aug. 2011

TÄVLING!

Då var det dags för tävling igen. Har fått äran att sammarbeta med Smyckesboxen .
Det är en sida med smycken för både KVINNA, MAN & BARN.
Vad ni kan vinna är ett av mina favorit smycken som finns på sidan nämligen detta stjärnhänge i sterling silver med tillhörande läderband som vinnaren själv får välja färg på.

En annan stor favorit jag har bland deras varor är deras datumsmycken, finns i flera varianter och även som ringar. Min personliga favorit är Datumsmycke SPECIAL-Kub.
Gå in för att se vilken din favorit är?




För att vara med och tävla gäller följande:

* Lämna kommentar här.
* Gilla deras sida på facebook eller anmäl dig till deras nyhetsbrev på www.smyckesboxen.se

Tävlingen pågår till och med den 14 Augusti.

LYCKA TILL!

9 kommentarer:

  1. Hanna j Andersson2 augusti 2011 kl. 22:51

    Ååhhh så fina smycken de har! Jag vill vinna!

    SvaraRadera
  2. Jag vill också vara med och tävla!

    SvaraRadera
  3. Smycken kan man aldrig få för mycket av så självklart vill jag vara med och tävla!!!

    SvaraRadera
  4. Självklart är jag med :)

    Gillar på FB och kommenterar här!!

    SvaraRadera
  5. Jag prövar lyckan!

    Har gjort allt ovanstående

    SvaraRadera
  6. Hej, jag skulle gärna vilja vara med! Jag kommenterar och gillar på fb :)

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med och testar lyckan.

    E.E

    SvaraRadera
  8. WOW vilket fint halsband! Vill gärna vara med och vinna!

    MARITA

    SvaraRadera