Kolared

Kolared

7 okt. 2009

Varmt!

Sitter här med rosiga kinder. Har tänt i spisen, för första gången själv. Gick riktigt bra. Men jag har respekt för det! Bäst att jag kan det för jag är ju hemma först på dagarna så har jag värmt upp det till Martin kommer hem. Är så mysigt och ger en så god värme.


Nu har både Elin och Lisa åkt. Blev en liten fika här i eftermiddags med lite skitsnack osv. Alltid lika trevligt. Får ta vara på stunderna när man har tid alla tre. Elin jobbar heltid, och Lisa pluggar och jag har mitt liksom.. ska få ihop det med tider å så när man är tre stycken som ska ha tid i sin kalender. Vi har ju börjat att spela lite ihop, lite lotto bla. Går dessvärre inte så bra. Men det gör att vi får en uppbokad dejt med varann var 5 vecka ialla fall. Mycke vuxenpoäng där känner jag!


Nu ska jag snart gå och se om det är nått på Tv:n, sätta mig där och invänta Martin som ska komma hem. Han hade lite ärrenden idag efter jobbet, så jag vet inte när han dyker upp.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar