Kolared

Kolared

20 okt. 2009

Lite nytt till köket.

SDC10171.JPG


Köpt mig lite dekorations pumpor idag, mysigt att ha nu när det närmar sig alla helgona.


 


SDC10173.JPG


Denna köpte jag på Skene Järn idag, sen har jag vart ute och plockat lite rönnbär att ha runt.


 


SDC10174.JPG


Fick denna blomman utav mamma när hon var här i söndags.


SDC10175.JPG


Hjärtat och fatet fick också följa med mig hem från Skene Järna. Kul att bara köpa lite nytt ibland. Som gör stor skillnad. Köpte även siffror att ha till adventsljusstaken. Ska ha 4 blockljus med siffror som fästes med nålar (som även hjärtat är fäst med), men har inte hittat nått fat eller liknande att ha mina ljus på, men jag har ju tid. Är ju över en månad kvar. Men det är dags att redan nu hålla ögonen öppna, för tiden bara springer iväg och snart är det första advent fortare än vad man tror.


 


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar