Kolared

Kolared

4 okt. 2009

Fredag, Lördag & Söndag!

Tänkte jag skulle berätta lite vad vi gjort i helgen, bloggen har kommit lite undan dom sista dagarna. Sån jag vill uppdatera er.


Fredag:


När Martin kom hem från jobbet, fikade vi lite. Och hela fredagskänslan satt i. Huset var nystädat med allt ifrån nya lakan i sängen m.m Vilket gör att det är ännu lättare att vara på sånt där toppen humör. Sen åt vi hemagjord pizza, och Martin hoppade in i duschen för att göra sig iordning. För sen fick vi besök utan Janne, Johan och Elin. Grabbarna skulle ut på 30+ på hotellet så vi hade lite förfest här. Sen när vi kört fram dom till hotellet vilket blev starx efter 00-tiden så åkte vi hem till Elin och satt och myste i soffan med film och godis. Dessvärre ingen bra film men mysigt sällskap var det. Sen efter ett par timmar var det dags att ta med mina fyllehundar hem.. (Martin och Janne)


 


Lördag:


Klockan ringde tidigt.. redan vid 07.00. För jag, Elin och Lisa skulle in till Göteborg. Hade bokat tid för att bli makeade och fotade i studio. Jag själv blev väldigt besviken redan från början. Sminkören lyssnade inte alls till vad jag hade att säga, vilket gjorde att jag knappt fick nått smink. Hade hellre sminkat mig själv, sen gick allt som på räls... snabbt skulle det gå. Kanske för att vi var först på dagen, vad vet jag. Men jag ser det som en rolig grej att ha testat på men som ni kanske förstod så köpte jag inga bilder. Men både Elin och Lisa köpte bilder. Jätte fina bilder dessutom. Jag var kanske inte på rätt humör för det hela heller. Men var roligt att dom var nöjda. Sen gick vi och käkade och gick ett varv på stan innan vi åkte hem. Var en mysig dag.


När jag kom hem till mina grabbar var dom ganska trötta båda två. Martin var bakis och så där jävla söt och go. Flugan han myste som vanligt. Så det blev en lugn och härlig lördagskväll. Åt gott och tittade på film.


 


Söndag (idag):


Kanelbullensdag är det idag! Har redan mumsat i oss varsin kanelbulle, Och fler lär det bli. För i eftermiddag ska vi hem till mamma. Hon skickade sms imorse och frågade om vi ville komma i eftermiddag på fika. För hon har bakat bullar idag. Det tackar man ju inte nej till. Så jag ska väl hoppa in i duschen och sen ska vi äta lite innan vi ska ge oss iväg..


 


Johanna,


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar