Kolared

Kolared

14 okt. 2009

Nyss hemkommen.

Idag har jag vart ute och farit nästan hela dagen. Har vart i Borås på en massa ärrenden. Så än har jag bara hunnit tända i spisen och plockat ur diskmaskinen.


Hade fått ett brev idag från min barnmorska att dom har bokat tid till mig att vaccinera mig mot svininflensan. Så det är 2 stycken sprutor man ska ta med 3 veckor emellan. Så i nästa vecka ska den första tas. Inte kul.. hatar sprutor. Men det är bara att bita ihop och vara glad för att jag kommer slippa svininflensan!


På tal om sprutor, så ska jag antingen imorrn eller på fredag till lassarettet i Skene för att ta prover. Är ganska så svår "stycken" så dom på barnmorslemottaningen kunde inte hitta nån stans att sticka mig. Så vi för göra ett försök på lassarettet istället. Var visst lite prover som skulle göras.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar