Kolared

Kolared

22 okt. 2009

Vaccin och Ikea.

Igår var det dags att få den omtalade sprutan för svininflensan. När hon väl stack mig så kände jag ingenting. Men sedan skulle jag ut och vänta i väntrummet för att sedan gå in till barnmorskan. Då ganska snabbt kände jag mig yr. Gick och hämtade ett glas vatten sedan var det min tur och hon frågade hur jag mådde. Jag berättade och fick sedan lägga mig ner lite och hon kollade mitt blodtryck igen... vilket inte var så bra. Men efter att ha fått vila och så mådde jag bätte. Kollade även blodtrycket ännu en gång innan jag gick och då såg det bra ut igen.


Men hela eftermiddagen var jag lite yr, och konstig i kroppen. Idag har jag även fått extremt ont i armen. Känns som att jag fått ett knytnävslag där och så strålar det ut mot nacken. Men allt detta kan tydligen vara vanligt att man känner 1-2 dagar. Konstigt bara att man tar en spruta för att motverka att inte bli sjuk, då blir man mer eller mindre sjuk. KONSTIGT! Men det ska nog gå över... men om 3 veckor ska ju en till spruta tas.. Puhh...


Vid lunchtid idag ska jag möta mormor hemma hos henne och sedan ska vi åka en sväng till Ikea. Hon var där i Söndags med glömde tydligen det viktigaste. Så vi får ta en tur dit idag också. Hade ändå inget på kalendern idag så jag följer gärna med. Har nog inget jag ska inhandla. Men ska inte säga för mycket för jag kommer säkert på nått..


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar