Kolared

Kolared

26 okt. 2009

Ny vecka.

Då var det dags för en ny vecka. Nämligen vecka 44, för mig klingar det LOV! För när man gick i skolan var det alltid höstlov just denna vecka. Men sånt lyx får man inte när man blivit stor. Då får man minnsann jobba vilket vecka det än är.


Och just denna vecka har jag fått lite mer jobb. Idag var det ganska lungt, lite extra, imorrn lungt, men onsdag blir det heldag och torsdag och halvdag på fredag. Men det är kanon. Är jätte glad för det extra jobb jag kan få.


Sen blir det tre stycken kalas denna vecka,  tisdag fyller Linus 5år och på torsdag fyller min mamma år. Sen blir det inflyttningsfest/30års kalas på lördag. Ska bli jätte skoj så det ser jag fram emot.  Så idag ska jag gå och se om jag kan hitta nått mer litet till mamma. Annars är jag klar med mina presenter.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar