Kolared

Kolared

12 okt. 2009

20100129

Detta som jag nu kommer att berätta och skriva om kommer bli en NYHET för en del människor. Men dom flesta vet nog om det vid detta laget. Bara att be om ursäkt att vissa kanske får reda på det via detta sättet. Men man kan inte ringa och träffa alla.. då skulle det dröja ännu längre.


Jag och Martin ska ha barn!


Närmare bestämt är det beräknat till den 29 Januari 2010. Vilket betyder att jag idag är i Vecka 24 + 2. Nu mår jag väldigt bra. Men har mått ganska dåligt här tidigare i sommras. Med kräkningar och illamående.


Nu tror jag säkert att femöringen trillar ner för en del varför jag tex inte har druckit nån alkohol på hela sommarn?! Varför jag har slutat röka?! Osv..


Men det känns jätte bra! Börjar kännas lite mer verkligt nu för varje dag och varje vecka som går, man börjar kolla på inköp av alla dess slag som man ska ha. Man känner sparkar, vi har berättat för dom flesta så det känns mer levande.


Kort och gott.. JAG ÄR LYCKLIG!


Johanna.

3 kommentarer:

  1. haha, v 22+4 fick jag veta.Då såg jag första gång på UL haha kan du fatta! Och jag som trodde sparkarna var tarmrörelser eller att jag hade nån dödlig sjukdom! :-DGrattis igen till er!

    SvaraRadera