Kolared

Kolared

15 okt. 2009

Simma, bada, plaska!

Blev visst lite ändrade planer för dagen!


Jag och Elin ska till kaskad ikväll och simma. Ska bli skönt. Var väldigt länge sedan jag var och simma. Ett tag var jag och Elin och simmade ca 1 gång i veckan. Vilket var jätte skönt. Det bästa är också att på torsdagskvällarna är det såkallat "vuxensim" så det brukar vara lugnt och rofyllt, med tända ljus. Tänkt vad jag kommer att sova gott inatt!


Har tänt i spisen här lite för att det är så j-vla kallt! FRYSER! Men värmen är pågång nu känner jag. Ska förstärka det hela med en kopp te också tänkte jag.


Sen får jag packa mig en liten väska och bege mig till Kinna. Har lite små ärrenden innan vi ska till kaskad så jag får åka nån timma innan.


Johanna.

1 kommentar:

  1. Pernilla Wallette15 oktober 2009 kl. 16:24

    Åh, det är så roligt på Kaskad. Var också längesedan jag var där. Ha så kul,kram nilla i wiwa

    SvaraRadera