Kolared

Kolared

12 okt. 2009

Fin höstdag.

Idag är det en helt underbar höstdag ute. Vilket är väldigt roligt med tanke på att älg-jakten börjar idag. Så Martin sitter ute i skogen just nu. Hoppas på att det ska gå bra att han kan få skjuta. Hade vart roligt! Vi har ju sett en del älg här i området dom senaste veckorna. Men att dom ska hålla sig framme idag och imorrn är ju kanske lite lika troligt. Svårt när man bara har 2 dagar. Men jag håller tummarna.


Helgen har vart MYS och shopping. Om man ska kortfatta det hela. Har vart en underbar helg!


Vet inte vad jag ska ta mig för idag, ska börja med att plocka ur diskmaskinen och vika lite tvätt sen få vi se vad denna dagen har att ge.


Har registerat mig på Tardera idag.. ja jag vet att jag är sen. Men har också lagt mina första bud på en jacka och en väst. Har kanske inte så stora förhoppningar så här i min debut.. men man kan ju hoppas. Det jobbigaste är ju bara att vänta..


Johanna.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar