Kolared

Kolared

6 okt. 2009

Igår, idag och imorrn.

Snart blir det Tv-soffan. Ska kolla på Andra Avenyn. Måste följa det så att jag inte missar när jag ska vara med.. + att Martin har vart trogen den serien sedan starten. Så han missar gärna inte heller det.


Idag har det vart fullt upp. Haft medarbetarsamtal bla. Gick bättre än jag vågat hoppats på. Fick många lovord vilket var roligt!


När jag sedan kom hem så släppte jag ut Flugan för han behöver få springa av sig ute litegrann. Men jag blev så himla orolig idag. För både jag och Martin var ute och grejade. Och efter ett tag så ropade jag på han.. men kunde inte hitta honom. Klockan gick och när han vart borta i nästan en timma utan att han syns till så gick jag en sväng och letade efter honom. Men jag kunde inte se han nånstans. Så när jag var påväg tillbka kom han springade. Är kanske löjligt orolig. Men han är min Älskling! Blev så gald att se han igen..


Igår kväll var vi hemma hos Yasin och Stina på lite fika. Var roligt att Stina hörde av sig. Man säger så ofta att man ska ses osv.. men det blir ju inte av om man inte tar det lite spontant.


Imorrn efter jobbet ska jag städa här lite innan mina flickor (Elin & Lisa) kommer på besök. Ska ta en eftermiddagsfika ihop här. Dom dyker upp vid 15-tiden. KUL! För Martin ska ändå hem till sin mamma imorrn efter jobbet. Så då har jag lite sällskap ändå.


Johanna.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar