Kolared

Kolared

3 mars 2012

NYA SKOR!

Idag efter frukost tog jag och Elsa på oss för en shoppingtur till Kinna. Mötte upp mamma/mormor på utförsäljningen i Skene, men det var för dyrt för att kalas utförsäljning enligt min smak. Stötte även på gammelmormor och Carro där. Sen åkte vi till Visko för att köpa spingskor som Elsa sa. För igår skulle hon promt ha på sig sina joggingskor som var för små, och jag sa till henne att vi får köpa nya, då tittade hon på mig och sa -mamma handla! GODING! Så dessa snygga Nike blev det.


Sen blev det Mc donalds och fika hemma hos mormor.

När vi kom hem var vi ute en stund, och sen somnade Elsa gott för en stund sen efter en bra dag.



Längtar redan tills imorrn då vi ska på babybarn mässan i gbg, hoppas på att göra lite fynd. Har sett lite bilder från mässan på facebook och där har jag sett lite godbitar jag vill ha med mig hem.

Ha en fin lördagskväll!

Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar