Kolared

Kolared

4 mars 2012

Mässa och pyssel.

Haft en helt underbar dag på baby&barn mässan i gbg, bilder på vad jag fick med mig hem kommer sen. Träffade på lite folk jag kände, bloggvänner och gamla arbetskamrater. Alltid kul.

När vi kom hem hade Elsa massa spring i benen efter en lång bilväg hem.. eller lång och lång men över en timma för en en 2-åring är lång tid.

Men efter vi sprungt av oss, slängt ut allt lego, köpt glass i kassaapparaten, och plockat i alla sakerna från mässan hittade Elsa fram en pysselbok hon fått av mormor. Den är för äldre barn men den passar lika bra till Elsa för det finns en massa fina klistermärken att klistra i boken. Så detta satt vi med i en halvtimma. MYS!


Nu ska jag plocka upp mina saker och ta lite kort så ni får se vad jag shoppat och fått..
jag återkommer...

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar