Kolared

Kolared

26 mars 2012

Jag har fyndat!

Idag har jag jobbat och Elsa har busat och lekt på dagis. Men förkylningen är det ingen bättring på direkt. Fast jag har fått sovit hela natten ialla fall. GOTT, det hoppas jag på även inatt.

Var inte hemma förren strax efter halv fem så det blev inte mycket lek hemma innan sängen för Elsa. Men lite gos hann vi med och så läste vi lite böcker.

Sen har jag gått här hemma och pillat och donat eftersom jag får besök här imorrn då det blir me&i party för hela slanten. Ska bli skoj!

Men dagen bästa fynd är ju helt klart att jag fått beställa ett par låga converse till mig för under 400:-. Ordninarepris 649:- Jag som har suktat efter dessa i några veckor nu.

Nu ska jag ta mig en värmande dusch och koppla av i soffan.

Johanna.

GRATIS: Jag väntar på 3 ostar, äggkupong, chips och choklad. Har fått 2 par strumpor, en mobilkupong på fisherman (Tack till vem du än är som skickat den till mig) matvete, och efterrätter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar