Kolared

Kolared

13 mars 2012

MATFÖRGIFTAD.

Börjar bli människa igen efter vad jag tror att jag blivit matförgiftad. Även Martin fast han drabbades inte lika hårt som jag. Han var på toa en gång och kräktes så mådde han bra sen. Jag däremot har vart helt slut. Först idag jag orkar äta ett smörgåsrån.
Martin både ringde och var på resturangen igår, och dom verkade ta det hela på allvar med att skicka in prover osv. Vilket känns skönt. Fick även pengarna tillbaka.

Men jag lär nog aldrig mer äta kebab. Och säkerligen inte där heller, för det förknippas med hur jag mått/mår. Inget jag önskar min värsta fiende.

Så dagen igår skulle tillbringas på lekplats med 2 mammor och barn från mammagruppen då dagis hade stängt. Men istället fick jag ligga i sängen hela dagen. Och Martin hann bara jobba en 1 timma innan han fick åka hem och ta hand om Elsa. Så Elsa fick en mysdag med sin pappa istället, dom pysslade och klistrade med klistermärken och var på lekplats på eftermiddagen i Kinna.

Nu ska jag ta hand om mig själv och bli frisk, innan jag ska hämta Elsa på dagis.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar