Kolared

Kolared

25 mars 2012

Eftermiddagen.

Eftermiddagen har varit lika bra som hela helgen då jag lekt och haft roligt med min dotter. Vi har planterat lite mer blommor, Elsa har cyklat, tittat på humlan som flög från blomma till blomma vilket Elsa tyckte var spännande, Farmor kom även på besök. Blev våffelfika här på eftermiddagen. Inte fel.


Och så har jag beundrat så fina våra ute möbler blev när vi målade dom. Fast vi har inte vågat använda dom än då fägen inte satt sig riktigt. Här får ni själva se och avgöra vad ni tycker. Snyggt tycker jag/vi.


Nu blir det en macka och te innan vi ska kolla på tv och ta igen oss.. (jag ska vila för att orka jobba imorrn och martin efter allt arbete ute som att ha bytt till sommardäck på 3 bilar)

GODKVÄLL!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar