Kolared

Kolared

25 mars 2012

Bra helg..

Helgen så här långt har vart riktigt bra, bortsett från min förkylning som innebär massa snor och hosta.
Igår förmiddag åkte jag till Kinna för att lämna Elsa hos mamma. Medans jag och Martin skulle måla om våra utemöbler.


Bild på hur möblerna såg ut innan..
( Efter bild kommer senare )

Hann även med att städa min bil invändigt innan jag skulle hoppa i duschen för att göra mig iordning för en kväll med tjejerna i mammagruppen på gästhuset.

Maten såg god ut som jag åt, men dessvärre kände jag ingen smak pga av min förkylning vilket var tråkigt men vi hade super trevligt.

Sen kom Peder och hämtade mig så jag sov hemma på stommen jag också.

Nu ska vi äta lite mat här och förhoppningsvis vara ute mycket i det fina vädret här hela eftermiddagen.

Ha en fin dag i solen mina vänner!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar