Kolared

Kolared

20 mars 2012

Kan byta kläder 5 gånger på 30min.

Jag har en bestämd dam här hemma vad det gäller vad man ska ha på sig för kläder. För hon kan byta om 5 gånger på en halvtimma ibland om det vill sig illa. Och just nu är det en tröja Elsa helst skulle vilja ha på sig för jämnan. När hon har den på sig säger hon -vargen kommer..


Själv tycker jag att den är urtvättad och tråkig. Men igår hade hon på sig den här hemma, men sen när vi skulle en sväng till Kinna så hade jag tagit fram andra kläder jag ville hon skulle ha på sig, hon blev så arg och ville inte alls ta av sig den. Då fick jag säga att vargen måste duscha (tvättas), så efter många om och men fick hon gå och lägga den i tvättmaskinen och vi kunde byta om. Men sen pratade hon om att vargen duschade hela eftermiddagen. HÄRLIGA LILLA ELSA!

Tänk att man kan ha sån vilja och bara vara 2 år.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar