Kolared

Kolared

18 mars 2012

Blev en bra söndag trots allt!

Idag på förmiddagen var jag bara helt trött på allt och ville bara hitta på nått. Men efter att jag kommit igång och tagit tag i dagen så blev jag på bättre humör. Och efter lunch trotsade vi vädret och gick ut i regnet. Öppnade upp Elsas sandlåda som vart i ide under vintern.. som var full med vatten. Vi fick ut en del.. men fortfarande lite kvar. Men vad gör väl det för en tjej som älskar vatten. Hon verkligen stormtrivdes att få sitta och leka och gegga i sandlådan!

När vi vart ute en halvtimma kom farmor inkörades på vår gård. Så det var bara för farmor att byta om till stövlar och följa med ut på en prommenad i skogen.


Elsa tyckte det var lika roligt idag som igår att gå i skogen och upptäcka nya saker.

När vi väl kom in började det regna ännu mer så vi hade tur, och tog oss en värmade kopp kaffe med hemmagjorda semlor som farmor gjort. GOTT!

Så dagen blev inte så tokig trots allt.

Nu har jag precis fått i mig söndagens goda skratt då vi kollat på KONTORET, I love Ove Sundberg!
Och snart väntas det sista avsnittet av RIKTIGA MÄNNISKOR.

GODKVÄLL gott folk!

Johanna.


GRATIS: 3 Ludde böcker, och 2 ostar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar