Kolared

Kolared

30 sep. 2011

Vinster, presenter och shopping..

Idag har vart en toppen idag vad det gäller vinster, presenter och shopping. Låt mig sammanfatt.

Vinster och prover: Fick reda på idag att jag hade vunnit 500:- hos Blingo, så jag beställde 2 fina klänningar till Elsa, blev verkligen så glad över detta! Fick även mail idag att jag kommit med som testpilot av ett frukostpaket hos smartson.

Presenter: Elsa har idag fått en fin tröja och en rosa Babybjön potta av mormor idag. TACK SNÄLLA!

Shopping: Har beställt en vinter jacka till mig idag, Elsas vinter kappa har nu kommit, så den ska jag hämta imorrn. Hittade även en fina höst mössa till Elsa på Lindex i veckan som kommer passa jätte fint till kappan!


Imorrn blir det LOPPIS på STOMMEN i Kinna, där jag ska stå hos mamma och sälja. Så vi hoppas på mycket folk. SÅ KOM FÖRBI OCH FYNDA! Vi startar kl 10.00..

Så nu behöver jag snart hoppa i säng för att orka, för imorrn kväll bli det kalas också.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar