Kolared

Kolared

5 sep. 2011

Strulig start på dagen.

Efter lite om och men fick jag gå till en annan butik som hade lite mer koll på sina saker än den jag skulle besöka idag, för tid är pengar. Men det gick bra sen ändå. Och jag kom hem samtidigt som Elsa och Martin som hade vart och hälsat på farmor på hemvägen så jag hann pussa lite på min goding innan hon skulle somna. UNDERBART!

Har börjat samla på mig lite små saker eller rättare sagt saker till bra pris som jag ska ha till Elsas kalender under december, för i år ska hon ha en paketkalender. Har redan 4 paket.. bara 20 kvar. Jag vet att det är långt kvar men bra att passa på när man spinger på nått. Och idag hittade jag en toppen sak för bara 15:-.

Nu ska jag cheka för morgondagens arbetdag.. sen blir det nog snart sängen.

GODNATT.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar