Kolared

Kolared

2 okt. 2011

Loppis, kalas och städning.

Igår efter frukost åkte jag till mamma och stod på hennes trädgård och sålde en massa saker vi renast ut. För där var det loppis, dock inte så många säljare.. och inte köpare heller.. men dom som var där handlade. Så jag fick ihop lite pengar, känner mig ganska nöjd helst enkelt.

Väl hemma pussade jag på mitt lilla hjärta som hade busat med pappa och farmor hela dagen, sen bar det av på kalas..


Elsa var super duktig och somnade inte förren i bilen påväg hem och då var kl 21:20, hon är van att somna vid 18-tiden men det var full fart på henne på kalaset.'

Idag ska jag försöka städa här lite inför mina gäster imorgon, då blir det me&i party.

Sen blir det bio ikväll för mig och Martin!

Ha en fin dag!

Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar