Kolared

Kolared

28 sep. 2011

Underbara dag x 2

I dagarna 2 har jag och Elsa vart "lediga", eller vad man ska säga. Jag har inte haft nått jobb ialla fall. Och haft det riktigt mysigt. Jag har lagt allt vad städ heter åt sidan och bara ägnat mig åt min underbara dotter.

Idag var vi hemma tills efter vi åt lunch innan det blev en tur till Kinna för lite ärrenden och fika hos farmor. Passade b.la på att köpa lite blommor..


Så när vi kom hem, gick vi ut och planterade dessa små söta ljung. Elsa stod och langade blommorna till mig, så hon var också med och fixade.


Den andra blomman var bara att sätta på bordet för den köptes med kruka och allt. (Passade på att utnytja mitt presenkort jag fick från Ängsätra)

Sen har vi läst böcker i massor här hemma idag, för det är verkligen nått som Elsa älskar.

Men nu har hon precis hoppat i säng min älskling, helt slut var hon. Så roligt nu med för att hon föröker säga ALLT nu.. men ibland är det lite svårt att förstå henne. Men oftast vet jag vad hon menar så roligt att höra henne försöka säga alla dessa ord!
Som när vi satt och tittade i en bok häromdagen och tittar på Pettson och säger.. fabor.. =farbror!

Ska jobba torsdag och fredag men just nu hade jag hellre vart hemma och haft mer underbara dagar med Elsa.. för jag är såå förälskad i MIN ELSA!
ÄLSKAR DIG!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar