Kolared

Kolared

11 sep. 2011

Plockat svamp.

Förmiddagen har vart riktigt lugn, busade i soffan med Elsa.. hon tyckte att alla kuddar skulle vara på golvet bl.a.

Sen kom både Martin hem och mamma på besök, så då blev det prommenad och titta på alla djuren som finns i krokarna, grisar, höns, kossor och hästar. När vi väl var hemma så tog jag och mamma med oss varsin kasse för att ge oss ut i skogen och plocka svamp. Våra påsar blev halva så en hel bärkasse med trttisar blev det. Jag älskar att plocka och äta svampen men inte att rensa, så mamma fick med sig allt hem, så hoppas jag bli bjuden på nått gott sen istället.

Nu har jag hoppat ner i soffan, och tänker sitta här en stund. Har dock lite kvar att fixa med här ikväll men det tar jag sen..

Veckan som kommer ska jag vara i Kinna 2 dagar att jobba, Jönköping, Borås, Tranemo och Gällstad. Gott med 2 dagar på nära håll, lite extra kul att jag imorrn ska till Lindex och till mina gamla arbetskamrater.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar