Kolared

Kolared

4 sep. 2011

DJURPARKEN.

Idag blev det en tur till till djurparken, ville passa på att åka dit en gång till här innan säsongen är över. Och Elsa hade super kul. Mormor gjorde oss sällskap där idag. Vi hade riktigt mysigt, med världens underbarste lilla tjej, MIN DOTTER, MITT HJÄRTA, MITT ALLT!

Denna söta lilla katt satt under vårt bord under tiden vi åt korv med bröd, för korv var mumsigt tyckte han/hon.

Imorrn var det ny vecka och nya tag, imorrn blir det knalleland igen. Blir nog en lång dag så Martin ska hämta Elsa, för jag befarar att jag inte är hemme förren Elsa sover. Så vi ses bara en stund på morgonen imorrn.

Nu ska jag snart sätta på tv:n och kolla på IDOL.

Johanna.





1 kommentar:

  1. OJ vad många tänder hon har! Melker är lika gammal och har bara tre nere och 6 uppe:/

    SvaraRadera