Kolared

Kolared

29 sep. 2011

JOBB..

Nu har jag kypit upp i soffan efter att ha mumsat i mig lite pannkakor. GOTT!

Idag har det vart jobb, gick bra, fick även schema för nästa vecka då blir det jobb 4 av 5 dagar. Så det är gott att det rullar på med jobb.. medans man kan söka annat. Fick även ett tips idag om ett annat jobb, som jag ska ringa på imorrn.

Imorrn blir det jobb igen men då på Ängsätra, ska faktiskt bli roligt att komma och gästspela lite där.

Nu ska jag luta mig tillbaka en stund innan jag ska fixa lita mat till imorrn och lägga fram kläder.

Johanna.

Veckans gratis: En body till Elsa, en fotoprodukt som jag berättar mer om sen, det ska bloggas om när jag får den, men nu är den beställd. Glass fån mc donalds.

Även ikväll avslutade vi med att mysa och läsa böcker i soffan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar