Kolared

Kolared

18 sep. 2011

TOPPEN HELG!

Haft en toppen helg, som börjar gå mot sitt slut. Men tänkte sammanfatta min helg för er.

LÖRDAG:

Fick gjort så mycket, städade, vek all tvätt, målade naglarna, fixade mat och gjorde det fint här för på kvällen fick vi besök av Martins gamla arbetskamrat med sambo. Riktigt trevligt var det. Och det känns idag kan jag lova!

SÖNDAG:

När jag vaknade idag kände jag bara NEJ.. mådde skit, och kände av alkoholen sen gårdagen. Sällan jag dricker så jag gör det, men ibland så. Men efter att ha kommit upp blev det hela lite bättre men trött var jag allt. Efter kaffet så var det bara att göra sig iordning då vi skulle åka till Ambjönarps byakrog och äta 3-rätters som Elsas farmor skulle bjuda oss, och Elsas mormor och morfar och Britta skulle också med.

Vilken underbar god mat vi fick, förrätten var en smörgås, skinka, melon, varrätten var varmrökt lax med mos, grönsaker och sås. Sen var det efterrätt som bestod av kladdkaka och grädde och en kopp kaffe. MUMS!

Elsa var super duktig!


Men nu är jag helt slut, så jag tänker inte göra mycket mer idag
utan soffan, tv och dator så ser min kväll ut!

Johanna.





2 kommentarer:

  1. Åh, vad skoj att du svara på min bloggenkät. :-) Hihi, och skoj att våra prinsessor är födda nästan samtidigt.

    SvaraRadera
  2. Ja det är lite komiskt att jag hittade till din blogg och sen upptäcker att våra tjejer är lika gamla. Självklart svarade jag på enkät, för visst är det kul att veta vem som följer ens blogg!

    SvaraRadera