Kolared

Kolared

4 feb. 2010

Sovit gott, hem till mamma och Flugan!

Efter allt jag fick gjort igår känner jag mig riktigt nöjd. Och det känns också i kroppen idag att jag höll i gång hela dagen. Var till och med så att jag hade svårt att varva ner sen när jag väl skulle försöka sova. Men gott har jag verkligen sovit. Tycker man alltid gör det efter man bytt lakan.


Så idag ska jag försöka att ta det lite lugnare, ska åka hem till mamma här nu sen om en stund. För hon är ledig idag. Skönt att bara komma iväg hemmifrån lite och få lite miljöombyte. För att gå här hemma själv hela dagarna är inte alltid så kul..


En annan sak jag måste berätta är vilken underbar katt jag har, han har blivit som en hel annan det sista. Nu är han ute och leker och jagar stora delar av dagarna, kan till och med åka här ifrån och veta att han kommer bara jag ropar på han när jag kommer hem. Sen när han väl kommer in på eftermiddagen/kvällen ligger han oftast emellan mig och Martin i soffan och bara myser. Är vi ute samtidigt som han vill han vara med hela tiden, som igår när jag var ute och skottade snö när det snöade. Då skulle han försöka hoppa och ta snöflingorna.. då skrattade jag gott och önskade att jag hade en filmkamera.


Johanna.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar