Kolared

Kolared

18 feb. 2010

Dagarna springer iväg..

Förstår inte vad tiden tar vägen. Kollade just på klockan och såg att hon redan var närmare 16.00. Känns som att det inte var länge sedan vi gick upp. Mormor och Carro var här inne på en liten fika. Sen har vi vart ute på en liten prommenad bara. Nu ska jag snart gå upp och sätta mig i TV-soffan och mysa med min lilla Elsa!


Vill bara tiden ska stanna och inte tänka på att Martin ska jobba 3 dagar nästa vecka. Vill inte. Vill leva såhär. Tillsammans allihopa hela dagarna! *mys*


Igår var vi på vårt första besök hos BVC, var riktigt nervös inför detta för att se vad hon vägde. Jag frågade vad som var normalt att gå upp, och hon sa att man brukar säga mellan 100-200 gram i veckan. Men hon sa att vi hade inte höga förväntningar på Elsa, eftersom det bara hade gått 3 dagar sedan vi vägde henne sist. Men till vår glädje hade hon ökat i vikt med hela 170 gram. Var som en lättnad. På måndag kommer hon hit på hembesök, blir spännande.


Johanna.

1 kommentar:

  1. Passa på att njut så mycket ni bara kan!! Tiden rusar i väg!! Det märker man först när man får barn. Så skönt att hon hade gått upp, det är alltid nervöst inför varje BVC besök tycker jag! Vi längtar så efter att få träffa er!! Kramar Moster

    SvaraRadera