Kolared

Kolared

6 feb. 2010

Melodifestivalen, smörgåstårta och födelsedagar!

Då var det redan dags för melodifestivalen att starta ikväll. Något som kommer att följa oss dom närmsta månaderna. För med alla deltävlingar osv.. så känns det som att det håller i sig lääänge. Har lite blandade känslor för detta. Folkfest eller inte, ja jag vet inte. Men hur som helst ska vi kolla på det ikväll ialla fall.


Idag har vi bara vart här hemma och myst. Var ute på en liten prommenad efter maten och så kollade vi på en film. Imorrn ska vi hem till mamma och äta smörgåstårta, jag längtar redan. MUMS!


Martin tror och hoppas på att bäbisen ska komma på min födelsedag. Då hade han haft det bra. Två födelsedagar och alla-hjärtans på samma dag. Det hade vart nått sa han. Han är söt.. Men själv vet jag inte om jag tycker det är så roligt. Men blir det så kommer det bli jätte bra ändå. Inget vi kan bestämma. Får se när han eller hon tycker det är dags..


Johanna.

3 kommentarer:

  1. Åh va spännande..tänk om han får rätt hahaha. Grattis på er bägge iså fall ( i förskott)Har skrivit ett inlägg om kvällen som jag TROR inte många fattade ironin i hahaha..för här sitter jag med min favvokudde bakom ryggen och fjärrkontrollen i knät och har stoor förväntan :)Ha en superskön kväll

    SvaraRadera
  2. I love smörgåstårta!!! Kan ni inte äta åt mig med?

    SvaraRadera
  3. Jag har tippat på att du skulle få en bäbis idag den 7e. Eftersom du inte lagt in något inlägg i din blogg idag hoppas jag att du är på förlossningen! ;) Kram

    SvaraRadera