Kolared

Kolared

2 feb. 2010

Allt går att lösa..

Blev så glad nu, behövs inte så mycket för att jag ska bli glad. *ler* Först var det en glad överraskning att vårt internet och telefoni är tillbaka i bruk.


Sen så har jag under en veckas tid irriterat mig över att en vara vart slut både i butiken i Kinna och på nätet. Men vad gör man då? Jo, jag ringde upp kundtjänst och fick reda på att det fanns i Boden just dessa varor jag var ute efter så jag ringde upp buktiken så dom ska göra en omplacering till mig. TACK! Så i slutet på veckan finns dom nog här. Var ett par linnen på Lindex som jag var ute efter. Baslinnen, att kunna ha under i lite roliga vår färger. Kommer ju inte ha så mycket kläder att ha på mig nu sen så det kan vara kul med lite nytt i nya härliga färger.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar