Kolared

Kolared

24 feb. 2010

Min underbara Elsa!

Sitter just nu framför datorn och Tv:n. Min lilla tjej ligger i soffan brevid mig. Hon har vart helt underbar här hela morgonen. Vaknade, låg kvar i sängen och ammade henne, sen gick vi upp. Och hon har legat nöjd i sin vagn medans jag åt frukost. Sen gick vi upp hit framför Tv:n och hon har legat och kikat och myst med sin mamma. Älskar min underbara lilla Elsa! Men nu har son slumrat till.


Nu är det inte många timmar kvar till våran pappa kommer hem från jobbet. Och då ska han inte till jobbet förren på måndag igen. Vilket känns så skönt att vi får vara tillsammans några dagar till här! Imorrn ska vi till BVC och se hur mycket våran lilla tjej väger. Ska bli spännande!


Igår när Martin hade slutat jobbet så åkte vi ner till Skene, var på bokhandlen och köpte en bok till Elsa, Bästa boken om mig blev det. Är en sån bok där man fyller i om vad hon väger, om sina föräldrar osv. Fick ju nämligen presentkort av Martins mamma som vi använde till att köpa den. Sen blev det en tur till willys för att handla.


När vi kom hem och hade ätit lite och hamnade framför Tv:n så somnade vi allihopa. Vi var helt slut. Så det vara bara att ta sig i kragen och byta till sängen istället.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar