Kolared

Kolared

15 feb. 2010

Nu är vi en liten familj!

Kom hem igår från BB. Var blandade känslor, kändes mest kosntigt att få komma ut i friska luften. Hade vart inne sedan tisdags morse vid kl 08.00. Var ju meningen ifrån början att vi skulle åka hem på lördagen, men våran lilla älskling hade gått ner lite för mycket i vikt som dom ville ha lite koll på det. Vilket givetvis är jätte bra att dom är noga och vill kolla upp allt. Men just då när hon sa att hon ville vi skulle stanna, brakade min värld samman för en kort sekund. Då jag var så inställd på att få åka hem, var som att dra ner en rullgardin. Men med facit i hand och när man hade fått lugna sig lite så insåg vi att det var det bästa på alla sätt.


En sak till jag vill tilläga är att jag har världens bästa sambo, Älskar han! Han gör mig stolt. Han har vart med hela tiden och varit/är helt fantastisk.


Hinner inte skriva mer nu, har så mycket annat att fixa med. Som att gosa med mina älsklingar! *ler*


Johanna.

1 kommentar:

  1. Underbart att läsa gumman!!! <3Hoppas att vi snart får komma på besök, längtar efter att få träffa henne och er!!Ha det så gott!!Massa kramar Linda

    SvaraRadera