Kolared

Kolared

6 feb. 2010

Frukost.

Sitter här hemma och äter frukost själv. Flugan har redan gett sig ut och Martin ligger och sover, vill inte väcka honom. Han kan behöva sova. Men jag tror aldrig det har hänt innan att jag sitter och äter frukost själv en lördag. Men det går det också.. jag har ju svårt att ligga kvar och bara mysa och ha det gott i sängen då jag är kissenödig och hittar inga sköna sätt att ligga på. Då är det lika bra att ge sig upp.


Har lagt märke till en sak på min blogg att dom sista eller framför allt denna sista veckan har jag fördubblat eller nästan tredubblat mina antal sidvisningar. Vad kan det bero på tro.. kanske att ni där ute är lite extra nyfikna på på om det hänt nått, om vi fått nån bäbis eller inte. Roligt att se bara! Men som jag sagt tidigare så har inget hänt än, men inatt vaknade jag av lite värkar och trodde att nått var pågång men blev inte mer som vanligt.. så vi fortsätter att vänta!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar