Kolared

Kolared

28 feb. 2010

Söndag!

Idag vaknade jag/vi helt underbart utav min "Wake up light"som jag fick av Martin i födelsedagspresent. Nu undrar säkert alla och tror att jag borde vakna av Elsa, men hon är en helt fantastisk liten tjej, som strax efter den väkt mig vaknade till och låg snällt i sin vagga och tittade. Inte nog med att man vaknar skönt med attt lampan gradvis blir starkare och kommer det även ljud av fågelkvitter. Det kallar jag en bra start på dagen. Sen låg jag kvar i sängen och ammade min lilla tjej.


Efter en god frukost och en varm dusch så begav sig Martin ner till Kinna för att tvätta bilen och jag fick besök utav Gull-Britt och mamma, som var här och fikade lite. Mysigt.. fick jätte fina presenter av dom båda två. Tack!


Nu sitter vi här och myser i soffan och väntar på att Martin snart ska komma hem, sen blir det mer besök i eftermiddag av min faster Diana som ringde för att kolla om hon fick komma.


Så våran eftermiddag och fortsättning på denna dagen är fullt upp, så nu tänker jag njuta en stund till här i soffan med min lilla tjej.


Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar