Kolared

Kolared

30 dec. 2008

Var hos Farbror doktorn igår..

..för jag har haft så ont i min mage i ca en vecka, fast bara på höger sida och det kommer liksom som hugg eller kramper. Så jag ringde till Vårdcentralen igår, och jag var välkommen redan timman efter.


Doktorn undersökte mig och sen fick jag ta en del prover, kiss-prov, blod-prov och tempen. Men alla mina prover va "exemplariska" som han själv sa. Så han visste inte vad det kan va, ev .BLINDTARMEN... så vi får väl se vad som händer. Tycker att än så länge idag har jag inte så ont. Jag hoppas och ber att jag ska få vara frisk imorrn på nyårsafton ialla fall.


Nu på morgonen har jag bäddat rent i sängen, ska ta och damma och dammsuga sen också. Sen ska jag börja med förberedelser inför Nyår, bla. måla naglarna och så.


Johanna.

1 kommentar: