Kolared

Kolared

23 dec. 2008

God morgon!

Nu är vi nära, för imorgon är det nämligen JULAFTON! Har lite svårt att förstå det på ett sätt för det har gått så fort. Jag klev upp för en halvtimma sen men har redan börjat fixa och dona. Är ju som sagt en del som ska göras så här inför jul, och mamma som jobbar i blomster-affär har knappt kommit hem före 22.00 en kväll nu dom sista dagarna. Så då får lilla söta jag hjälpa till med tvätt, dammsugning m.m


Nu ska jag först gå upp och käka lite frukost innan jag går vidare med något annat för nu börjar det kurra i magen. Men mina vidare planer är att greja här hemma, sen vid 12-13-tiden ska jag och Jonte åka in till Borås en sväng till systemet. Skönare att gå på självplock, sen ska jag hem och göra mig iordning och packa ihop lite saker, för jag ska hem till Martin och sova där.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar