Kolared

Kolared

19 dec. 2008

Borås

Jag kom hem från Borås för kanske en halvtimma sedan. Mormor mötte upp mig vid stationen (tog bussen för jag har ju fått ett så kallat "prova på" kort från västtrafik), så åkte vi och lunchade. Blev varmrökt lax, med kokt potatis. Var jätte gott!


Sen åkte vi bort till knalleland. Skulle ju försöka hitta skor till mina kläningar jag köpt. Och jag gjorde fynd på Skopunkten. Blev två par för 198.50:-, det är inte illa. Och så hittade jag en annan sak också som jag ska ha på nyår, kanske på jul också. Nått jag letat efter länge... ni får se sen vad det är.


Nu ska jag städa upp lite. Sen ska jag sätta mig framför Tv:n med en kalla öl. Inte fel! Martin är på julfest idag med jobbet, så idag blir det fredagsmys med familjen här hemma istället.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar