Kolared

Kolared

1 dec. 2008

DECEMBER.

Ja då var vi här igen. MÅNDAG! Tycker bara det är måndag och fredag hela tiden. Veckorna bara springer iväg. Är ju 1 december idag, helt otroligt. Imorrn ska jag och mamma åka in till stan (Borås) och mysa lite. Luncha och köpa lite julklappar. Har ju börjat med julklapparna, men är inte klar. Jonte, Maja, Tvillingarna, Martin är helt klara, sen har jag bara köpt lite små julklappar till resten. Men ska nog gå bra för jag har som gott som bestämmt vad jag ska köpa till alla.


Jo, som sagt vi hade ju vår glögg-fest i lördags. Var jätte roligt! Ja, jag vet jag kanske skulle tagit lite kort och lagt ut här på bloggen. Men det fanns ingen tid för det. Jag stod ju på dansgolvet hela kvällen. *ler* Så igår mådde jag väl som jag förtjänade, kan man säga. Inte roligt att gå upp vid halv ett och se vilken röra det va. Burkar och flaskor i vart ända hörn. Men men vi fick väl ordning på det också.


Nu ska fixa min naglar och städa.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar