Kolared

Kolared

16 dec. 2008

Gekås, Jysk och städning.

Igår tog jag och Elin en sväng till Gekås. Konstigt nog var det inte så farligt mycket folk, vilket var skönt. Handlade en topp, en klänning, 2 julklappar.. (trots att jag igentligen är klar), och lite andra bra ha saker.


Idag har jag många bollar i lufen som det heter. Efter jobbet åkte jag till Jysk, dom hade ju rea på alla sina julsaker. Så jag köpte en tomte och dekorationer att ha på julklappar.


Sen nu har jag börjat städa, är lite överallt känns det som. Ska bädda rent och så också hade jag tänkt. Ringde Linda innan också och hörde om dom ville ha besök. Och det gick bra så jag var välkommen kl. 14.00


Så nu får jag väl fortsätta min städning, köpte även pepparkaksdeg igår på Gekås. Får se om jag kanske tar och bakar imorrn.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar