Kolared

Kolared

17 dec. 2008

Statist, ny tvättad bil och planer för dagen!

Ja då var det redan onsdag. Det betyder att imorrn, ska jag ha kul! För det är nämligen imorrn jag ska åka till Göteborg och vara med som statist i Andra Avenyn. Ska bli så roligt. Sånt som jag tycker är så roligt och brinner för.


Kom nyss hem för jag jobbade lite längre idag för att jag ska vara borta från jobbet imorrn. Men efter jobbet tog jag tag i och åkte och tvättade bilen. Var verkligen behövligt. Sen åkte jag och tankade, handlade på MM och tog en sväng in på Fyndlagret.


Mina andra planer för idag är att se om jag kan hitta mig ett par nya leggings som är svarta och inte grå dassia som alla mina andra är. Sen ska jag måla naglarna. Blir nog rött idag och kankse slå in dom sista julklapparna.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar