Kolared

Kolared

3 dec. 2008

Shopping, jobb och CDON.

Igår blev det dessvärre inga inlägg. För jag hade fullt upp. Först jobbade jag 3 timmar. Sen åkte jag hem bytte om, och sen for färden till Borås med mamma. Vi julhandlade. Var jätte mysigt. Vi var både i kanlleland och i stan. Hittade en röd tröja, spets-strumpbyxor och en klänning som är beställd. Min nyårs blåsa helt enkelt. Den var helt underbart fin. Sen blev jag klar med ganska många julklappar. Kändes så skönt. Hittade givetiv en till grej till Martin i julklappa också... skulle ju inte köpa mer till honom men svårt att låta bli. Var ju en helt underbar sak jag hittade. *ler*


Som om inte detta var roligt och mysigt nog. Så gick jag och mamma till OLIVEN sen och åt. Mums, det var gott.


Idag har det blivit lite mer timmars jobb, kom nyss hem. Vart på kinnaborg idag. Men nu när jag kom hem, låg den en avi i brevlådan som var till "Johanna Friberg", men det finns ju ingen i familjen som heter så. Jag hetter så för ca 7-8 år sen. Avin var från CDON, och ierförsig så har min bror betsällt därifrån men hur skulle det vara möjligt att få fel på Jonathan till Johanna? Fattar ingenting. Får helt enkelt åka ner till Hemköp och prata med dom.


Nu ska jag lägga på lite mascara och åka ner till kinna för att inhandla några av dom sista julklapparna.


Johanna.

1 kommentar:

  1. Sista julklapparna!Jag har inte ens börjat :PHa en fortsatt trevlig dag!

    SvaraRadera