Kolared

Kolared

14 dec. 2008

Snart är helgen över..

Ja, då var det som sagt söndag igen. Helgerna och dagarna bara springer iväg. Har inte riktigt fattat att det redan är den 14december idag. Innebär alltså att vi har bara 10 dagar kvar till julafton.


Helgen har vart ganska lugn. I fredags var Martin här och vi åt lite mat och kollade på Idol. Kevin vann precis vad jag trodde. Sen på lördags förmiddag åkte jag och Martin upp till kolared en sväng. Sen när jag kom hem stod mamma och pappa vid spisen och lagade julmat. Var jätte gott. Sen följde mamma och pappa med ut på en prommenad så jag fick sällskap när jag gick till Martin. Vi kollade på Tv, drack öl, glögg och grogg. Blev sent. Gick väl inte och la oss förren 03.30.


Idag så åkte jag med mamma och pappa till Borås till sagaforms utförsäljning. Oj, oj oj, vilka fynd jag gjorde. Är så nöjd. Sen nu kommer jag precis ifrån ett besök från några bekanta till Martin och hanns mamma. Så vi har vart där och fikat och kollat på alla deras tomtar.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar