Kolared

Kolared

18 dec. 2008

Jag har haft en UNDERBAR dag!

Har verkligen haft kul idag. Har fått göra det jag älskar mest. Nämligen vara med i Film/Tv produktion. Denna gång var det Andra Avenyn. Scenen som jag idag var med i utspelade sig i en kyrka. Jag kommer nog synas bra ibild då jag satt brevid "Lotta Björn" spelad av Gunilla Johansson. Men detta kommer inte att sändas förren nästa jul, så det är ett tag kvar.


Efter inspelningen som var klar ca 11:40, åkte jag till stan och shoppade. Blev en klänning från Gina, en klänning från H&M, en mössa från Rut mfl., och lite små grejer. Så jag kom hem för en liten stund sedan.


Är helt slut. Är så trött. Gick ju upp kl 04:45 idag. Men nu sk jag vika lite tvätt och så. Sen ska jag hem till Martin.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar