Kolared

Kolared

10 jan. 2016

Utelek, bak och bort med julen.

Våran helg har bestått av utelek, bak och bort med julen. 

Vi har vart ute både idag och igår, åkt pulka, stjärtlapp och snowracer, byggt, gjort snögubbar. 


Men orken är inte som vanligt för min del, måste vila lite mellan varven. Men kul har vi haft det och vart ute några timmar i taget. 

Sen bakade jag och Elsa lite till fikat igår. Var gott att komma in i värmen och baka och fika. 


Eftermiddagen igår gick åt till att tabort det sista av julen. Nu är äntligen alla ljustakar och stjärnor också borta. 

Ikväll väntas bio för mig och Martin, och Elsa ska vara hos farfar och Siv. 

Imorrn blir jag hemma från jobbet också men min förhoppning är att så snart som möjligt "få" ( kunna ) börja jobba. För att bara gå hemma får mig inte att må bättre. Men självklart ska man ju orka också. Så hoppas vara tillbaka nästa vecka. 

Nu, ska jag påbörja lunchen. 

Ha en fin söndag! 

Johanna. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar