Kolared

Kolared

6 jan. 2016

Städ, middag och svinkallt!

Dagen började med städ, så gott att känna att det börjar bli lite ordning och rent. Dock fortsätter städet

på lördag när ljusstakar och stjärnor hamna i lådor igen. Men nu är tomtarna borta ialla fall. 

Sen var vi bjudna på middag i Kinna hos Stellan och Siv, rimmat kött, potatis och sås. Så gott, måste prova att göra själv nångång. Jag, Elsa och Martin tänkte gå en promenad efter maten, den var kort vill jag lova för f-n va kallt det är. Just nu i skrivande stund har vi -12,2 

Elsa gick i säng i tid idag då imorrn startar vardagen igen. Jobb och dagis. Men jag är riktigt nöjd med ledigheten och känner mig redo att jobba imorrn. Börjar med en planeringsdag. 

Så även jag behöver hoppa i säng snart.. För inget finns det att titta på tv:n heller så lika bra att krypa ner i min nybäddade säng. 


Godnatt! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar