Kolared

Kolared

25 jan. 2016

Jag är här igen!

Vart dålig på att uppdatera det sista. Men i ärlighetensnamn blir det ofta så när jag är lite off. Vilket jag vart sista veckan. Varför då tänker ni? Jag mår ännu inte hundra från mitt skov, går tyvärr inte åt rätt håll. Utan mer varannan-dag mår jag bra. Vilket tar på krafterna när man jobbar heltid. Så idag har jag kontaktat Mag-tarm och läkarn skulle försöka ringa mig så snart som möjligt. Men inget samtal än. Hoppas på imorrn, får vi se vad han säger. Så trött på detta nu. 

Helgen har vart lugn, mest vart hemma och städat och myst. Rätt gott faktiskt. Elsa ringde mormor och fråga om hon fick sova där i lördags vilket hon fick så jag röjde och städade i ateljén. 


Idag har vi haft APT på jobbet så jag jobbade till 18.00, så man är allt lite seg. Blir att varva ner en stund i soffan innan sängen. 

God kväll! 

Johanna. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar