Kolared

Kolared

5 jan. 2016

Pizzabullar och gekås!

Igår körde vi en dag hos och med mamma/mormor. Vi började med att åka och handla. För vi skulle baka pizzabullar. Och med oss hade vi en riktig talang, nämligen Elsa som var riktigt duktig. 


Och riktigt goda, blev en självklar kvällsmat! 


Igår kväll funderade jag för fullt hur vi skulle spendera denna dag, funderande fram och tillbaka på gekås. Men undrade hur sällskapet med en snart 6-åring skulle gå?!

Vi beslöt oss imorse för att åka dit, med mitt intalande att det kunde gå hur som helst. 

Men jag hade helt klart vart orolig ionödan. För jag hade ett fantastisk dotter med mig. Vi åt lunch, lekte en stund i leklandet och shoppade. Hon var rolig att ha med för hon skötte sig exemplarisk. 



Så hon kommer helt klart få följa med fler gå ger! Min lilla goding! 

Börjar inse mer och mer att jag har en stor klok tjej.. Händer så mycke. Älskade Elsa, tack för idag! 

Johanna. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar