Kolared

Kolared

21 juli 2011

Videoklipp på Elsa.

Idag var morfar med och hämtade Elsa på dagis, sen blev det en tur till Kinna för att uträtta ärrenden. Så Elsa myste och busade med morfar medans jag handlade.Jag fick shoppat lite också. Till mig blev det en tunika/klänning på rea för 50:-, vilket jag kallar ett fynd! Sen hittade jag en blus på nyheterna. Tyckte jag kunde unna mig nått till mig själv. För till Elsa blir det ju alltid ändå, likaså idag. Blev en "jump in" som Lindex kallar dom. Något stor men blir ju mer till hösten hon ska ha den. Så då hoppas jag hon har vuxit i den. Hittade även en topp och strumpor på rean till henne.


Nu här ikväll har jag fått städat en del. Dammat, dammsugit, städat toan osv.. för imorrn blir det grillkväll med en gammal arbetskamrat och hennes sambo med barn. Ska bli jätte trevligt!

Men innan dessa tråkigheter med städ så har jag tillbringat tiden med min underbarste dotter.. kolla själva här när hon läser bok. Kan inte annat än le. MAMMAS GODING!



Johanna.

1 kommentar:

  1. Detta vidioklipp kan man se hur många gånger som helst Det värmer så gott i hjärtat när man hör Elsa berätta allt som står i boken. Kram Mormor och Morfar

    SvaraRadera