Kolared

Kolared

7 juli 2011

Smultronställe!


Igår efter dagis gick jag och Elsa ut på prommenad för att se om vi kunde hitta mer smultron än dom som finns i trädgården! Och visst gjorde vi det.. Elsa åt och åt.. hann inte plocka i den takten som hon åt upp dom. Det är som godis för Elsa. Jag missade inte ett enda utan gick över stock och sten för att finna.. Så nu har vi hittat 2 smultronställen, fick med oss en liten burk hem, resten låg i Elsas mage. Så dessa tog jag och Martin till pannkakorna vi åt senare. Så gott!

Idag efter dagis var vi och busade med kompisarna, och mammorna drack kaffe. Mysigt!

Längtar redan efter imorrn när jag slutat jobbet och det är HELG, då blir det fredagsmys! Sen väntas det fest på lördag. Så detta kommer bli en kanon helg!

Igår var jag och hyrde 3 filmer, en såg vi igår.. SVINALÄNGORNA, hemsk film men den var bra.. men tårarna kom allt rinnande på min kind! Så ikväll tar vi nog en ny film.. vet inte om det blir Maria Wern eller Irene Huss. Så nu ska jag hämta upp lite jordgubbar vi kan smaska på till filmen!

Johanna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar